niedziela, 23 stycznia 2011

Popularność...

nie osukujmy się, każdemu na niej zależy. Mi też! A więc bardzo cieszą mnie choćby 2 komentarze przy poście. Narazie nie mam zbyt wiele tamatów do pisania. Sądzę, że bedzie więcej postów (i częściej), gdy blog zacznie odwiedzać więcej ludzie. Dalatego mam prośbę do tych, którzy choć rz byli tu na blogu. Mianowiecie, powiedzcie komus o mnie, że próbuję sie wzbić i jest mi do tego potrzebana czyjać pomoc! Z góry oczywićsie dziękuję. a teraz inny temat, ktoś do mnie napisał, że naśladuję Honorate Skarbek i Tavi. Przecież  różnię się od nich, a w szczególności od "Honey". Byłam na jej blogu za sprawą mojej koleżanki tylko pare razy, bo znalazłam tam ciekawe artukuł ;)
Jeśli komuś się chciało to czytać to dzięki!

12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę , że również zaczynasz z bloggerstwem. Jak miałabyś chwilę , to wpadnij do mnie : its-vanilla.blogspot.com

    Powodzenia i pozdro.

    PS : Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, dodaję do obserwowanych:) rozumiem cię mi też zależy na popularności bloga mało osób go odwiedza, ale mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni;) wpadnij też na mojego bloga proszę:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No mi się chciało i przeczytałam ;P Zapraszma na swój blog . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :D
    Widzę że ty też zaczynasz :)
    Zapraszam na mojego bloga.
    + przeczytałam i będę obserwować ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. http://karooolinna.blogspot.com/
    + mam Cię na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mi miło! Dziękuję ioczywiście wejdę na blogi każdego z was

    OdpowiedzUsuń
  8. heej faajny bloog......Wejdź na mój...zapraszam;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog.
    dodaje do obserwatorów, liczę na to samo ;))
    zapraszam do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  11. już dodałam zdjęcia zawieszek ;)

    OdpowiedzUsuń